Új Jelszó Kérése
Új Jelszó Kérése

Hírlevél

Termékajánló

TOP Termékek

Látogató Számláló

0
0
5
3
2
9
3

Ügyfeleink véleménye rólunk...

 Fő kategória >Ügyfeleink véleménye rólunk...

1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tisztelt Üzleti Partnerem!

Ezúton köszönöm meg a pénztárgép nyitás előtti egy héttel történő leszállítását, a gyors és hatékony együttműködést esetlegesen felmerülő kérdések esetén, az érdemleges konzultációkat, melyek nagyon sokat segítettek abban, hogy határidőre tudtunk nyitni és üzemképesek voltunk a nyitás első pillanatától kezdve. Munkánkat jelentősen könnyítette a „back office” munkarészleg kialakítása is.

Mindezek alapján jó szívvel tudom ajánlani Önöket barátaimnak, üzlettársaimnak, ismerőseimnek.


Köszönettel:

Gábor

 

2.

 

Kedves Bence!

 

 

ÉS MEGTÖTRÉNT.........

 

Beüzemeltük az online pénztárgépeket!!!!!

 

Bár volt kihívás gazdagon..., ( engedélyezés, majd visszavonás, határidők ide-oda változtatása )a sok zűrzavar ellenére végre mégis megoldódott a probléma.

 

Ezúton szeretném megköszönni nektek a precíz, gyors, és rugalmas szerződéskötést, és minden segítséget, amit ebben a " káoszban " nyújtottatok.

 

Minden üzletünkbe a Tax Mini Online pénztárgépet vásároltuk, ami már így utólag állíthatom, meglehetősen jó választásnak bizonyult.A várakozások ellenére semmi probléma nincs a géppel! Könnyen kezelhető, gyors, a nyitás-zárás funkció lényegesen egyszerűbb, mint a régi gépeknél.Amit imádnak a kollégák, hogy a papírcsere csak másodperceket vesz igénybe.

 

Köszönet mindezekért!

 

További jó munkát kívánok nektek!

 

Letcho Étterem

 

3.

 

Tej és Sütemény Kft név alatt 4en dolgozunk az Tax Mini pénztárgéppel, 2 Tejtermékes boltban. Mindannyiunknak nagyon hamar sikerült elsajátítani az egyszerű és logikus kezelhetőségét. Semmilyen probléma nem volt egyikkel sem, megbízható gépek, megbízható helyről. Ha valamilyen funkcióra nem jövünk rá magunktól Izsákék készségesen segítenek telefonon keresztül vagy akár személyesen helyszínre érkezve. Ezen felül előnye még a kis mérete, mert a kis üzlethelyiségeinkbe pont passzolnak.

Eredetileg másik típust rendeltünk ami nem kapott engedélyt végül, viszont onnantól fogva, hogy ezt a típust rendeltük meg, teljesen gördülékenyen mentek a dolgok. Előzetes egyeztetés után bevittem a régi gépeket, fél óra múlva már vittem is helyükre az új gépeket.

 

Anyagi kár nem ért minket, hiába fizettünk előleget a korábban rendelt gépekre is! Még az 50ezres támogatást is megkaptuk az államtól!

 

Elégedettek vagyunk a gépekkel is és a Gepárd Logistic Kft.-vel is! Köszönjük!


Attila

 

4.

 

 

 

 

 

Először egy másik trafik kasszát használtunk, Tice néven de azon az éven nagyon sok problémánk volt. Teljesen alkalmatlan volt arra amire eladták.

 

Jött egy lehetőség és az Eurocassától kaptunk egy kedvező ajánlatot, kissé szkeptikusok voltunk eleinte és bizalmatlanok. Eltelt azóta 4 hónap és semmilyen gondunk nincs, végre nyugodtan alszunk, ha esetleg felmerül valami kérdés a programmal kapcsolatban bármikor elérem a velem kapcsoltban álló szakembert, aki azonnal segítségemre van, napra kész, szinte olyan, mintha ott dolgozna velünk egy csapatban.

 

Láthatom bármikor a készletemet, többféle felosztásban, napi, havi összesítésben is akár. A program nagyon felhasználóbarát, egyszerű, könnyen megtanulható a kezelése, és ami nagyon tetszik, hogy bárhonnan tudok vele dolgozni, nem akadályozza a háttérmunka az eladást.

Mindenkinek csak ajánlani tudom!

 

5.

 

 

 

 

 

Azért szeretem a nagykasszát, mert könnyen tudom kezelni pedig a számítástechnika nem az erősségem. Amit meg Én nem tudok azt tudja a Balázs. Mindenben bármikor segítenek és főnök is mindig elérhető.

 

6.

 

 

 

Kedves Partnerünk!

 

Örömmel veszünk részt nyereményjátékukban.
Mint termékük felhasználói szívesen adunk véleményt termékük illetve szolgáltatásukról.


Teljes mértékben elégedettek vagyunk termékeikkel, de ha valami probléma adódik mindig számíthatunk a gyors segítségre és türelmükre.
Amit ezúton szeretnénk megköszönni!

 

Alhazim, Zsuzsanna, Mónika

 

7.

 

 

 

Tisztelt Cím !

 

Első pályázati körben sikerült Trafikot nyitnom. A kezdeti nehézségek dacára választottam egy nagy kasszás céget, sajnos mellé nyúltam. A cég 2014 évvége felé lehúzta a rolót,vagyis megszűnt. Ezek után alaposabban újfent neki láttam át böngészni a kasszás cégek listáját.

Több szolgáltatóval is felvettem a kapcsolatot,melyek válogatása után az EUROCASSA nevezetű programot kínáló GEPÁRD LOGISTIC KFT-t választottam.

 

Mért is ?

 

A válaszom nagyon rövid lesz,de úgy érzem igen nyomós. Mivel említettem a 2014 év végén kerültem kapcsolatba a céggel, így sok tapasztalatom még nincs de ami van azt leírom.

Elsősorban olyan szolgáltatót kerestem aki vállalja más hardverére való telepítést ez a cég vállalta. Már ez is pozitív megítélés volt részemről.

A másik fontos tényező a gyorsaság volt (mivel a törvényi előírásnak meg kellett felelnem ). Ezen a rostán is sikeresen megfeleltek számomra.

Egy héten belül vállalták a telepítést. Mi után  mindez megtörtént internet problémák adódtak az adóügyi egységgel.

A cég hozzá állása maximális volt . Elkövettek mindent ,hogy a probléma többé ne legyen az . Több GPS antenna ki próbálásával végül is

az egyikkel sikerült stabillá tenni a jelet. Mindezt nagyon rövid időn belül.

A további pozitívumok már csak hab a tortán. A készlet nyilvántartás nagyon egyszerű és gyors a kassza program szintén átlátható,

tiszta és világos. A kezdeti nehézségeimet „bele tanulásomat” türelemmel és segítséggel tolerálták. Akár késő vagy korai órákban kerestem az

ügyfélszolgálatot. Az előző céggel összesem lehet őket hasonlítani,ha mégis meg kellene tennem azt mondanám ég és föld.

Mivel kapcsolatunk még csak pár hónapos, így igazából véget is ér a felhasználói véleményem.

 

Zárszóként még annyit tiszta, korrekt munkával egyre kevesebbet találkozunk kis hazánkban,de itt megtaláltam. Bár melyik trafikos társamnak bátran ajánlom ha esetleg váltás mellett gondolkodik.    

  

KÖSZÖNÖM AZ EDDIGI GYORS ÉS PRECÍZ MUNKÁT !

 

Tisztelettel:

                  Egon

 

8.

 

 

 

 

 

 

Kedves Bence!

 

Ezúton szeretnénk pályázni a sorsolásra. A matricákat felhelyeztük az eszközökre, és készítettünk pár képet is, amelyeket mellékelek. Az üzlethelyiségünk és pultunk kialakítása mellett nem tartottam szerencsésnek a nyomtató hátulján elhelyezni az oda kapott matricát, mert az senki számára nem lenne látható, ezért a monitor hátulján helyeztem el, így minden vevőnk láthatja.

 

Mind a termékekkel, mind az általatok nyújtott szolgáltatásokkal eddig csak pozitív tapasztalatot szereztünk. Ez a nyereményjáték is egy bizonyíték arra, hogy a megfelelő partnert választottuk. Nagyon tetszik az a profizmus ami az Eurocassa tevékenységéből sugárzik, teszik a kommunikáció és a kialakult személyes partnerségi viszony.

 

Az elkötelezettséget növeli a kínált üzleti modell is. Többek között az, hogy a szerződött partnereitekként a szalagokat kedvezőbb áron kaphatjuk. A számlázási rendszer – az elektronikus számlaadás - is arról árulkodik, hogy keresitek a legfrissebb megoldásokat, folyamatosak a fejlesztések.

 

Üdv:

        Miklós

 

9.

 

 

Szeretnénk megköszönni az „EUROCASSA” csapatának munkáját, hogy részünkre az online kasszarendszert szinte napokon belül felszerelte ,amikor az előző cég felmondta a szolgáltatást . Ők mindent ígéretükhöz híven teljesítettek gyorsan, pontosan és szakszerűen.

 

Bár már az első alkalommal is velük szerződtünk volna , nagyon sok kellemetlenségtől menekülhettünk  volna meg.

 

Mindig rendelkezésünkre állnak a nap 24 órájában és megoldják a problémáinkat nem kell attól tartani ,hogy nem veszik fel a telefont legyen az bármilyen késő éjszaka vagy ünnepnap.

 

Csak így tovább.

 

Gyula

Kaposvár

10.

 

 

 

A Dohánybolt nyitásakor egy másik rendszerrel kezdtünk, de sajnos az nem volt megfelelő. Nagyon örülünk, hogy sikerült áttérnünk az Eurocassa MS Trafik rendszerére. Megbízható, jól működő céget ismertünk meg, akik megfelelő szakemberekkel biztosítják a zökkenőmentes működést.

11.

 

 

 

Tisztelt Izsák Bence ügyvezető úr!

 

Nagyon örültem a lehetőségnek, nem csak most, hanem akkor is, amikor a TICE cserben hagyott minket. Gyorsan kellett döntenünk, de szerencsénkre jól döntöttünk, amikor az eurocassa mellett voksoltunk.A trafik-rendszert gyorsan, sok-sok türelemmel kicserélték, a kezdeti problémákat gyorsan megoldották.Szerencsére nagyon ritkán fordul elő probléma, amit nagyon rövid idő alatt megoldanak.

Bárkinek szívesen ajánlom a rendszert.

Köszönjük  Eurocassa!

 

 

Köszönjük az eddigi munkát, a továbbiakban is hasonló problémamentes együttműködést kívánok!

 

Üdvözlettel: Julianna és kollegái

 

12.

 

 

Kedves Bence!

 

Amikor megnyertem a pályázatokat, nagyon sokat keresgéltem a programok és a pénztárgépek között, és persze az utolsó pillanatban sikerült eldöntenem melyik rendszert választom! Nyitás előtt egy másfél héttel amikor már biztos voltam a választásban jött a következő kihívás! Nem volt az országban már szabad nagykassza vagyis nem találtam olyan céget ahol négy gépet vállaltak volna beüzemelni egy héten belül! Ekkor valami véletlen során találtam rá a Bencéékre  a Gepárd Logistic Kft - re, ahol volt még két szabad gép amit meg tudtam vásárolni, de nekem négyre volt szükségem! A Bence meg ígérte, hogy ha náluk vásárolok mindenképpen megszerzi a másik két gépet, és nyitásra  be is üzemelik! Ráadásul tőlük kaptam a legjobb ajánlatot is! Kicsit szkeptikus voltam, mert minden másik forgalmazónál azt mondták, hogy lehetetlen és nem vállalják, hogy július 1. –ig négy gépet beüzemelnek!

Ez volt az első pozitív csalódásom, ugyanis július 1.-én minden boltban ki tudtam nyitni és a rendszer működött, jól működött!

A másik félelmem az volt, hogy mit fognak kezdeni a lányok a gépekkel ugyanis arra már nem volt lehetőségük, hogy gyakorolják a gép működését. De szerencsére volt egy kis oktatás nyitás előtt ahol bemutatták a kasszákat és elmondták a rendszer működését ahová elvittem a lányokat is, így nyitásra volt már valami fogalmuk a dologról! Ekkor szolt a Bence, hogy lehetőség van telefonos support szolgáltatás kötéséra ahol az adatmentés mellett 24 órás segítségnyújtásra van lehetőség bármilyen problémánk adódik! Ez nagyon szimpatikus volt, meg is kötöttem! Az elején rengeteget hívogattuk Őket, természetesen mindig tudtak segíteni, és mindig nagyon kedvesek voltak reggel fél hatkor is és leltározások alkalmával éjjel egykor is! Az online rendszerre történő átállást szinte nem is érzékeltem olyan simán ment, ha nem kaptam volna meg a számlát róla talán nem is veszem észre hogy átálltunk J

A programról csak annyit, hogy nagyon könnyen kezelhető, átlátható és gyors. Bármilyen statisztikát le tudok kérni a rendszerből ami számomra nagyon sok papírmunkát megspórol ,  akár otthonról is bele tudok lépni a gépekre ha bármilyen adatra szükségem lenne, nagyon szeretem! Folyamatosan fejlesztik és frissítik a programot, megpróbálják a lehető legegyszerűbbé és a legprofibbá tenni számunkra!

Csak ajánlani tudom mindenkinek mind a programot, mind a Gepárd Logistic Kft. – t!

 

Köszönöm az eddigi munkátokat és további sok sikert kívánok!

 

Vazul

 

13.

 

 

 

 

Kedves Bence!


"Gyorsaság, pontosság, megbízhatóság. Nagyon meg vagyunk elégedve az eddig nyújtott szolgáltatással és támogatással."


Köszönöm.

 

Andrea

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

És akik "Tőlünk mentek nyugdíjba":

 

Köszönjük, hogy Mi lehettünk a pénztárgépesetek!!!

 

 

14.